.:Nordiska mästerskapen dag 2:.

2015-05-07 @ 18:32:00Allmänt Kommentarer(0)

 
(Nemos bild)
 
Vet att jag borde lagt upp detta förra veckan men det blev aldrig av så jag gör de nu :)
 
Andra dagen bestod av slalomtävlingar, först skulle vi komma högst upp på listan hos Josh i ML och den delen vann jag woop woop! Kände väl att jag behövde lite revansh efter backhoppningen.
 
Sen skulle laget välja ut en tävlande som skulle köra grupptävling mot dom andra länderna på Apokalypz banan och eftersom det gick bra för mig hos Josh så fick de bli jag som körde den tävlingen. Jag vann den också, galet för jag hatar den men kändes iaf sjukt bra att ta hem lite poäng till laget.
 
Vi avslutade med afterski vid VD-sjön, myysigt <3

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

Puuuuuss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback