.:Hellooo:.

2015-05-05 @ 09:35:00Allmänt Kommentarer(0)

Hejhej!
Vet att det varit lite torka här över helgen och så men jag har varit bortrest. I torsdags åkte jag, Nina och Amanda till Annie och firade valborg. Sen åkte jag och överraskade mamma för hon fyllde år och i söndags kom jag hem och då pysslade jag med Amanda och Felle. Igår var det jobb som vanligt och sen klippte jag och färgade håret på Amanda som tog hela eftermiddagen så jag har inte haft tid för bloggen helt enkelt. :)
 
Hur som helst så ska jag och Ellie hålla i dagens event, det blir att gå igenom genvägarna på Gyllenbladstallets banor. Sneaky Dragons ska ligga på top! ;P Jag kom på att det nog är det första eventet jag faktiskt håller i och inte bara hjälper till men det går nog bra är ju inget avancerat event precis ^^
 
Skriver mer sen <3
Puss puss

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

Puuuuuss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback