.:My Little Pånis:.

2015-03-22 @ 22:25:00Allmänt Kommentarer(1)

Jag
 
 Amanda Wolfdaugther
 
 Felicia Nightlake
 
Hejhej!
 
Sorry för dåligt bloggande men har firat min födelsedag i efterskott med massa drakar! Har varit en sjukt awesome helg och jag fick jätteroliga presenter. <3
 
Idag hade vi fashion event grej som jag fick vara gäst-domare på för jag inte hann delta själv och det var riktigt kul att få stå och kolla på alla för en gångs skull. Jag borde kanske styra event nån gång... Nu måste jag sova så kommer förmodligen lite bilder från det imorron.
 
Puss!

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

Puuuuuss.
Postat av: Kata ponydawn

åå vad fina! <33

Svar:
Sofie Thyr

2015-03-25 @ 22:48:05
URL: http://www.kataponydawn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback