.:ARG!:.

2015-06-06 @ 12:30:00Allmänt Kommentarer(0)

 
"Hade jag inte failat så hade jag vunnit"
 
Så säger nog många men när de gäller mig så är det bara så jävla sant!
Jag leder tammefan alltid till slutet sen failar jag på ett hinder... Jag måste ha en förbannelse över mig eller nåt -.-
 
I fortpinta har jag legat 1a hur många gånger som helst men sen failar jag vid stenen precis innan mål, lika dant i Firgrove men då failar jag vid det jävla höbalshindret precis innan mål, i Jarlahem så failar jag vid frukthindret, i ponnychampet failar jag vid staketet, i Gåd failar jag vid staketet vid köpstallet... Jag får damp!
 :@:@:@:@ :@:@:@:@ :@:@:@:@ :@:@:@:@ :@:@:@:@ :@:@:@:@ :@:@:@:@ :@:@:@:@ :@:@:@:@
 

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

Puuuuuss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback