.:Ponny event:.

2015-02-23 @ 21:48:00Allmänt Kommentarer(0)

 
Innan eventet började så bjöd jag på hemmagjord korv från i julas, dom va ju lite gamla men det gav bara extra god smak :)
 
 
Sen bjöd jag även på picknick, mycket uppskattat.
 
 
När vi hade ätit oss tjocka så var det dags att rida vidare...
 
 
Vill varna alla för att det är livsfarligt att rida ut med Sture, hon kan verkligen inte kontrollera sin häst a.k.a påni så jag fick ett par hovar i ansiktet.
 
 
Ja ni ser ju, sekunden efter bilden ramlade hon av.. :/
 
 
Väl framme vid slottet där eventet skulle börja så klättrade vi upp på muren för lite fotografering.
 
 
 
 
1... 2... 3... Stegra!
 
 
Eventet bestod av massa små tävlingar så vi delade upp oss i två lag, lag svart och lag gul. Jag hamnade i gula laget och det var otroligt jämnt men vi tog hem vinsten till sist! Yay! :D
 

Kommentarer

INNAN DU KOMMENTERAR:

Puuuuuss.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback